dnes je 21.12.2024

Input:

Digitální wellbeing a digitální informace

11.4.2023, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 02:06:56

Mediální výchova není jen průřezovým tématem, každé učení je v dnešní době současně mediální výchovou a škola sama je informačním médiem. Jaká jsou specifika digitálních informací? Jak vypadá mediální výchova pro digitální věk?

Kapitoly videa

Co se na webináři dozvíte?

Jak zapojit digitální technologie do výuky tradičních předmětů, aby to bylo nejen v souladu s malou revizí RVP, ale současně to bylo i přínosné a smysluplné. Jak se mohou žáci či studenti (ale i pedagogové či ředitelé) zdravě vyrovnat s přívalem informací, který se na ně každodenně valí ze všech stran.

On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu či mikrofonu. On-line semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex, You Tube nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám zašleme nejpozději den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Lektor

Jan Kršňák

Jan Kršňák

se zabývá vlivem digitalizace společnosti na lidský život. Je zakladatelem projektu Digiděti, v jehož rámci lektoruje besedy pro rodiče, pedagogy, žáky, studenty a další, kteří mají zájem zorientovat se v problematice pronikání digitálních technologií do jejich každodennosti. Věnuje se též intuitivní pedagogice a inovativnímu vzdělávání. Je autorem knihy Digiděti a spoluautorem knihy Jak se učí živě?

Nahrávám...
Nahrávám...